Proč jsme založili HeRe? Všechny podstatné informace o HR jsme chtěli dostat na jedno místo. Přáli jsme si mluvit o trendech v HR, ale taky o současném životním stylu a formách práce. Vzdělávat, sbírat informace napříč trhem a předávat je dál. Nechat promluvit dodavatele, vytvářet s nimi srozumitelné návody i odborné články. Nabídnout příležitosti k setkávání a vytvořit přehledný kalendář akcí. Šetřit práci, čas i nervy.
Co plánujeme dál? Magazín i další části projektu budeme rozšiřovat, přidávat formáty, přinášet inspiraci ze zahraničí i audio obsah. Pustíme se do offline akcí a třeba i moderované diskusní platformy. A protože víme, jak fajn je někdy vypnout a trochu si zablbnout, těšit se můžete i na víc humoru. Budeme rádi, když nás na naší cestě podpoříte.
Začtěte se do rozhovorů, stáhněte si praktické checklisty nebo taháky. Lépe se orientujte v legislativě i zásadních trendech.
V dnešním dynamickém pracovním prostředí se stále více mluví o duševním zdraví zaměstnanců. Už dávno to není tabu, ale klíčový faktor ovlivňující nejen pohodu jednotlivců, ale i celkovou výkonnost a atmosféru v týmu a firmě. A právě vy, jako manažeři a HR profesionálové, hrajete v této oblasti nezastupitelnou roli. Váš styl vedení má totiž přímý a významný dopad na to, jak se vaši lidé cítí a jak zvládají pracovní výzvy. Pojďme se podívat proč a co s tím můžete dělat.
V současném dynamickém pracovním prostředí, kde se remote i hybridní uspořádání stalo běžnou realitou a pravděpodobně jí i zůstane, význam psychologického bezpečí exponenciálně roste. Není to pouhý soft skill nebo příjemný benefit, ale kritický faktor ovlivňující schopnost týmu inovovat, udržet si vysokou úroveň angažovanosti a dosahovat špičkových výsledků i v distribuovaném nastavení.
Přiznejme si to rovnou. Když si představíme ideálního týmového hráče v kanceláři, často nám na mysli vytane někdo, kdo je neustále vidět a slyšet. Hlasitý, energický, v centru každého dění, sype z rukávu jeden nápad za druhým. Zkrátka ten, kdo oživí každou poradu i firemní večírek. Ale co ti druzí? Ti, kteří sedí trochu stranou, pečlivě naslouchají a do diskuse se zapojí spíše zřídka, zato s promyšlenou pointou? Ano, mluvíme o kancelářských introvertech. A je načase si uvědomit, že právě tito tišší kolegové skrývají nečekané superchopnosti a cenný potenciál, který si zaslouží pozornost – a to je skvělá zpráva i pro HR profesionály, kteří hledají cesty, jak budovat silné a efektivní týmy.
Spolehněte se na dodavatele a jejich služby, které jsme prověřili za vás. Objevte nové firmy a klidně je rovnou oslovte.
Vyrazte ne konference, workshopy a meet upy. Všechny zásadní události najdete v přehledném kalendáři.