Proč jsme založili HeRe? Všechny podstatné informace o HR jsme chtěli dostat na jedno místo. Přáli jsme si mluvit o trendech v HR, ale taky o současném životním stylu a formách práce. Vzdělávat, sbírat informace napříč trhem a předávat je dál. Nechat promluvit dodavatele, vytvářet s nimi srozumitelné návody i odborné články. Nabídnout příležitosti k setkávání a vytvořit přehledný kalendář akcí. Šetřit práci, čas i nervy.
Co plánujeme dál? Magazín i další části projektu budeme rozšiřovat, přidávat formáty, přinášet inspiraci ze zahraničí i audio obsah. Pustíme se do offline akcí a třeba i moderované diskusní platformy. A protože víme, jak fajn je někdy vypnout a trochu si zablbnout, těšit se můžete i na víc humoru. Budeme rádi, když nás na naší cestě podpoříte.
Začtěte se do rozhovorů, stáhněte si praktické checklisty nebo taháky. Lépe se orientujte v legislativě i zásadních trendech.
Každé HR oddělení může hledat cesty, jak podpořit nejen výkon, ale především duševní pohodu a spokojenost svých zaměstnanců. Jedním z překvapivě efektivních, a přitom jednoduchých nástrojů, jak toho dosáhnout, může být třeba i nabídka správně zvolených nápojů. Zkoušeli jste to?
Dojíždění patří k nejvíce podceňovaným položkám v časovém rozpočtu pracovníka. V průměru zhltne desítky minut denně, což při pětidenním pracovním týdnu a několika svátcích znamená téměř dva celé pracovní týdny ročně. V éře hybridní práce se přitom ukazuje, že největším lákadlem práce z domova není měkké domácí křeslo, ale právě ušetřený čas strávený na cestách.
Představte si typický den tzv. znalostního pracovníka. Obklopen dvěma monitory, špičkovým softwarem a sluchátky potlačujícími hluk. Vše je optimalizováno pro maximální efektivitu. Přesto po obědě přichází neodbytná „mozková mlha“.
Spolehněte se na dodavatele a jejich služby, které jsme prověřili za vás. Objevte nové firmy a klidně je rovnou oslovte.
Vyrazte ne konference, workshopy a meet upy. Všechny zásadní události najdete v přehledném kalendáři.