Magazín

Well-being

Když wellness programy selžou

Začtěte se
Firemní kultura
12.05.2025
článek

Kancelářské štěstí jak ho (ne)znáte. Malé změny, které dělají velký rozdíl

Pracoviště už dávno není jen místem, kam si chodíme odpracovat svůj čas výměnou za mzdu. V dnešní dynamické době se práce stává nejen významnou součástí našich životů, ale i prostorem pro seberealizaci, sociální interakci a osobní růst. S tímto posunem roste i význam faktoru, který by se dříve možná označil za „softový“, dnes je však zcela strategický: pohoda a spokojenost zaměstnanců.

článek
Well-being
07.05.2025
článek

Budoucnost pracovního wellbeingu, aneb trendy, které musíte znát

Pracovní wellbeing už dávno není jen módní slovo nebo okrajový benefit. Stává se strategickou prioritou pro firmy, které chtějí prosperovat v dynamickém a konkurenčním prostředí. Protože spokojení, zdraví a angažovaní zaměstnanci jsou základem produktivity, inovací a stability týmu.

článek
Legislativa
06.05.2025
článek

Rozhlasové a televizní poplatky: co přináší novela pro zaměstnavatele

Novela televizních a rozhlasových poplatků (zákon č. 348/2005 Sb., o rozhlasových a televizních poplatcích), který nabyl účinnosti 1. května 2025, zásadně mění pravidla pro firmy a podnikatele. Nově se poplatky vztahují i na počítače, tablety a telefony a platba se odvíjí od počtu zaměstnanců, nikoliv od počtu zařízení.

článek
Well-being
30.04.2025
článek

Jak váš styl vedení ovlivňuje duševní zdraví týmu (a proč by vás to mělo zajímat)

V dnešním dynamickém pracovním prostředí se stále více mluví o duševním zdraví zaměstnanců. Už dávno to není tabu, ale klíčový faktor ovlivňující nejen pohodu jednotlivců, ale i celkovou výkonnost a atmosféru v týmu a firmě. A právě vy, jako manažeři a HR profesionálové, hrajete v této oblasti nezastupitelnou roli. Váš styl vedení má totiž přímý a významný dopad na to, jak se vaši lidé cítí a jak zvládají pracovní výzvy. Pojďme se podívat proč a co s tím můžete dělat.

článek
Well-being
29.04.2025
článek

Vytváření psychologického bezpečí v hybridních a remote týmech

V současném dynamickém pracovním prostředí, kde se remote i hybridní uspořádání stalo běžnou realitou a pravděpodobně jí i zůstane, význam psychologického bezpečí exponenciálně roste. Není to pouhý soft skill nebo příjemný benefit, ale kritický faktor ovlivňující schopnost týmu inovovat, udržet si vysokou úroveň angažovanosti a dosahovat špičkových výsledků i v distribuovaném nastavení.

článek
Firemní kultura
23.04.2025
článek

Nečekané výhody kancelářských introvertů, aneb tichá voda břehy mele

Přiznejme si to rovnou. Když si představíme ideálního týmového hráče v kanceláři, často nám na mysli vytane někdo, kdo je neustále vidět a slyšet. Hlasitý, energický, v centru každého dění, sype z rukávu jeden nápad za druhým. Zkrátka ten, kdo oživí každou poradu i firemní večírek. Ale co ti druzí? Ti, kteří sedí trochu stranou, pečlivě naslouchají a do diskuse se zapojí spíše zřídka, zato s promyšlenou pointou? Ano, mluvíme o kancelářských introvertech. A je načase si uvědomit, že právě tito tišší kolegové skrývají nečekané superchopnosti a cenný potenciál, který si zaslouží pozornost – a to je skvělá zpráva i pro HR profesionály, kteří hledají cesty, jak budovat silné a efektivní týmy.

článek

AKCE

Akce, které nesmíte zmeškat

HR Snídaně | HR, L&D a recruitment v digitální době: IT frameworky, které byste měli znát

17/04 – 17/04/2025

HR Love #3

24/04/2025

FFP: Revoluce ve zdraví - jak nastartovat obnovu zevnitř?

24/04 – 24/04/2025

Fórum zaměstnanosti 2025 | Lidé, inovace a změny: Jak budovat flexibilní trh práce?

28/04 – 28/04/2025