JOBka je mobilní aplikace, která pomáhá firmám lépe se organizovat a zjednodušovat procesy a komunikaci.
JOBka může být spojena s jinými systémy, které firma používá. To znamená, že se může přizpůsobit tomu, co firma potřebuje. Pomáhá firmám šetřit peníze a čas. Také pomáhá zaměstnancům cítit se zapojeni a motivováni.
JOBka je jako stavebnice. Může být sestavena z více než 70 dílků, aby vyhovovala potřebám každé firmy. Může mít i vzhled ve firemních barvách.
JOBka dává zaměstnancům “informace v kapse”. To znamená, že mají snadný přístup k informacím, kdekoliv jsou. JOBka může být použita i bez mobilního zařízení prostřednictvím kiosků - dotykový tablet přímo na pracovišti. JOBka bude plně funkční do 10 pracovních dnů od dodání potřebných informací. A tento slib dodrželi u všech zákazníků.
Aplikace je modulární a proto je možné ji přizpůsobit jakékoliv firmě.
JOBkou jsme získali moderní a efektivní komunikační kanál se zaměstnanci. Vedle informací ze života společnosti, spolujízd, bazaru a jídelního lístku děláme ankety a zaměstnanecké soutěže. JOBku mohu doporučit všem, kteří ještě váhají.
Aplikace nám výrazně usnadnila a urychlila komunikaci na všechny zaměstnance, zejména ty bez přístupu k firemnímu e-mailu, ve složité době pandemie. Její výhody v tomto ohledu jsou ovšem nesporné i v časech příznivějších. Za velké plus považuji i to, že umožňuje informovat nejen směrem od nás, ale poskytuje všem zaměstnancům i možnost kontaktovat okamžitě i nás, bez ohledu na to, kde se zrovna nacházejí. Usnadnění oboustranné komunikace a rychlé získávání zpětné vazby je ve velkém výrobním závodě zásadní. JOBka nám v mnoha ohledech usnadnila život.
Na Jobce oceňuji hlavně to, že zná problémy výrobních firem v ČR. Není to další nefunkční korporátní aplikace, která má fungovat stejně v Evropě, Asii a Mexiku. Jobka zná specifika našeho prostředí a její funkce jsou ušité na míru problémům firem našeho typu. Nám ve Faurecii v Písku výrazně pomáhá v komunikaci s lidmi ve výrobě, kde máme aktuálně velký poměr cizinců různých národností. Mimo zlepšení komunikace nám pomáhá i s digitalizací papírových procesů na HR, jako je schvalování nepřítomností a nebo mimořádných odměn, což jsou moduly, které Jobka vyrobila přímo nám na míru. Díky Jobce je z mého pohledu zároveň HR vnímané jako pokrokové oddělení, které posouvá firmu dál.