Vstupní brána do firemních systémů a centrum důležitých informací pro zaměstnance. JOBka zjednoduší interní komunikaci a procesy ve všech odděleních.
Informace od zaměstnavatele, schvalování dovolené nebo plán směn - díky JOBce budete mít všechno přehledně na jednom místě. Pro komunikaci mezi vámi a vašimi zaměstnanci už nebudete potřebovat jinou platformu. Skrze JOBku si mohou domlouvat spolujízdu do práce, podívat se, co nabízí kantýna k obědu, přečíst si firemní časopis nebo si prohlédnout firemní benefity.
JOBka nabízí v rámci dvou plánů celkem 70 funkcí, které můžete využít pro komunikaci se zaměstnanci - je jen na vás, jaké moduly si vyberete. JOBku si tak můžete přizpůsobit svým potřebám.
Už vás nebaví krkolomné dotazníky formou excelu nebo nepěkné Google Formuláře? Typeform je intuitivní a výkonný.
Dejte ostatním možnost se anonymně ozvat, když něco neklape.