Firma, brand a kultura

6 tipů, jak zapojit zaměstnance do chodu firmy

Jak podporovat employee engagement? Kromě oblíbených benefitů pomůže sdílení firemních hodnot, příjemné pracovní prostředí nebo jen pocit sounáležitosti. Ve spolupráci s Jiřím Kratochvílem, spoluzakladatelem události HRko, jsme připravili šest jednoduchých tipů, jak posilovat pozitivní vztah mezi firmou a zaměstnanci.

1. Nechte své kolegy vyniknout

Podle Jiřího Kratochvíla by měl zaměstnanec přerůst jméno firmy. Podporujte lidi, aby o své práci mluvili na sociálních sítích – i touto cestou posilujete employee engagement.

2. Dejte prostor k profesionálnímu rozvoji

Pomáhejte zaměstnancům s rozvojem jejich znalostí a dovedností. V praxi se nabízejí nejen školení a workshopy, ale i dlouhodobý mentoring.

3. Myslete na work-life balance

Nastavte rozumnou pracovní dobu a umožněte zaměstnancům, aby se mohli odpojit od práce ve svém volném čase. Work-life balance je dnes naprostou nezbytností.

4. Podporujte ESG

Budujte firemní hodnoty a společenskou odpovědnost. Co takhle iniciativa, která zdůrazní vaše závazky k etice a umožní zaměstnancům, aby se do ESG aktivně zapojili?

5. Vytvořte inkluzivní pracovní prostředí

Všichni za jednoho, jeden za všechny. Vytvářejte pocit příslušnosti mezi zaměstnanci bez ohledu na jejich pohlaví, rasu, náboženství či sexuální orientaci.

6. Nepodceňujte mentální ani fyzické zdraví

Wellness se týká těla a duše. Vytvořte zaměstnancům či kolegům takové prostředí, kde můžou pečovat o obojí. Můžete založit firemní posilovnu nebo třeba nabízet psychoterapii.

Diskuze

Pouze přihlášení uživatelé mohou přidávat reakce

Přihlásit se
0 reakcí

Tato diskuze neobsahuje zatím žádné příspěvky

NABÍDKY

Služby k vašim službám

JISTU Preselection

Obsazená pracovní pozice do čtyř týdnů za jednu průměrnou mzdu v ČR.

JISTU Recruitment

Služba, která vám pomůže rozšířit zdroje kandidátů a ušetřit čas i peníze při hledání nových zaměstnanců.

Nábor
HR marketing

Rentgenově prohledáme sociální sítě a dodáme vám leady na potenciální kandidáty na pozice, které zrovna (marně) obsazujete. Rychle a za zlomek ceny běžných náborových kanálů.

HR Marketing
Nábor
Event marketing

Kompletní zajištění propagace eventu od sestavení programu, řečníků až po následnou kontinuální komunikaci na sociálních sítích, podcastech, blozích nebo newsletterech. To vše směřované k tomu, aby se o eventu mluvilo, vědělo a nezbylo poslední místo.

Eventy
HR Marketing

MAGAZÍN

Čtěte dál

Well-being
11.07.2024

Terapie nakupováním. Prospívá utrácení mentálnímu zdraví?

Legislativa
09.07.2024

Návrh novely zákoníku práce 2025: Shrnutí drobnějších změn

Legislativa
04.07.2024

Návrh novely zákoníku práce 2025: Podpora pracujících rodičů

Revír
02.07.2024

Ivo Hrdina z JuiceUP: Nastavujeme prostředí, kde lidé pracují rádi